Zamieszczone przez Rok z Bagien
					
				
				
			
		Wyłączenie systemu START - STOP
				
					Zwiń
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Dzięki za cynkZamieszczone przez EnriquezNie wyłączają tego, ponieważ średnia emisja wszystkich wyprodukowanych samochodów ma być poniżej jakiegoś tam progu i płacą wtedy niższe podatki - nie chce mi się tu szukać dyrektyw i norm.
Spróbuj się skontaktować z kolegą Kropeck z Jaworzna.Zamieszczone przez JacekRSChętnie, ale mam trochu daleko do Cibie
 już do niego piszę 
							
						"Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	Gość
Tak ostatnio się zastanawiałem jak by w prosty sposób wyłączyć ten system i przyszedł mi do głowy taki pomysł. Po naciśnięciu przełącznika przewody są zwierane lub rozwierane w zależności od budowy przełącznika. Więc jak by z niego wypiąć wtyczkę zostawić tak lub za pomocą innego kabelka zmostkować przewody symulowali byśmy stale wcisnięty przycisk dzięki czemu system zawsze wyłączył by się po włączeniu systemu.
Dobrze kombinuję ? Jeśli tak to może mi ktoś powiedzieć jak wyjąć ten przycisk aby dostać się do kostki?
Komentarz
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
najpierw zrób doświadczenie - na wyłączonym zapłonie naciśnij i trzymaj przycisk
uruchom silnik i obserwuj co się stanie - jeżeli jest tak jak piszesz, to możesz zewrzeć te przewody - musisz jednak najpierw wyjąć całą obudowę lewarka z przyciskami - one są zgrupowane w dwóch rzędach jako całe elementyPozdrawiam
Marcin
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Potwierdzam przez 2 tyg i prawie 2.5 kkm brak błędów (dzisiaj sprawdzane w serwisie ) a w Bolero występuje tylko informacja o dużym zapotrzebowaniu na energię - system wyłączony czy jakoś tak :szeroki_usmiechZamieszczone przez Enriquezwyłączyłem dziś w O3 - nie działa i błędów żadnych nie powoduje
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
A mnie zastanawia czy na tle faktu ze podobno zmiana czegos vcdsem w aucie zmienia checksum sterownika i rozni sie on od tego w bazie pewnego dnia panowie nie zaczna walic focha i ubijac gwarancje na elektryke auta.
Wiesc niesie ze jakis user RSa juz sie jej pozbyl ale nie wiem co dokladnie bylo grane.
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Z tego co gdzieś czytałem to user od RS'a kilka dni po odbiorze auta zrobił czipsa i auto nie wstało a z racji ochrony komponentów i innych cudów nawet wymiana kompa nie pomogła ale czy sprawa się zakończyła i ew jak się zakończyła nic nie wiem.Zamieszczone przez MaicroftWiesc niesie ze jakis user RSa juz sie jej pozbyl ale nie wiem co dokladnie bylo grane.
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Ten user to scania1980, a o problemach ze sterownikiem pisał w wątku [spoty klubowe] CZĘSTOCHOWA i okolice. Nie wiem jak się sprawa zakończyła.Zamieszczone przez Przem78Z tego co gdzieś czytałem to user od RS'a kilka dni po odbiorze auta zrobił czipsa i auto nie wstało a z racji ochrony komponentów i innych cudów nawet wymiana kompa nie pomogła ale czy sprawa się zakończyła i ew jak się zakończyła nic nie wiem.Zamieszczone przez MaicroftWiesc niesie ze jakis user RSa juz sie jej pozbyl ale nie wiem co dokladnie bylo grane.
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Jakie są więc najnowsze wieści dot. wyłączania tego ustrojstwa by VCDS ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Jest też opcja zrobienia sobie układu na dwóch małych scalaczkach, która pozwala na automatyczne wyłączenie start stopa w chwili uruchomienia samochodu, jednakże można w przypływie ekologii włączyć go z powrotem przyciskiem. Układ po prostu generuje impuls i zwiera na chwilę styki przycisku po odpaleniu samochodu. Całość do zamontowania na małej płytce w niewidocznym dla nikogo miejscu.
Tu schemat:
 
Wzięty stąd:
Oczywiście permanentne wyłączenie tego dziadostwa VCDSem to 5 sekund roboty, więc nie ma w zasadzie co opisywać.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Właśnie pytałem o VCDS. Jeśli to takie proste to nie bardzo widzę sens klejenia jakichkolwiek płytek...
BTW - gdzie pogrzebać z VCDS żeby nie tracić czasu na szukanie ? Będę próbował zrobić to w aucie kolegi. U siebie nie mam więc nie ma gdzie potrenować.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Thx. Poszukam przy najbliższej okazji :szeroki_usmiech
[ Dodano: Czw 20 Lis, 14 19:33 ]
Tą procedurę miałeś na myśli ?
Permanently Disable Start-Stop
Available with VCP (Vag Can Pro) as an OCF (One Click Function)
Tested by antera on 2014.5MY cars and works with VCDS as below
· Go to Module 19 (Can Gateway)
· Adaption
· Go to Kanaal: Start_stop_voltage_limit
· change to 12.1V ( standaard is 7.6V)OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
A czy "mój" sposób też ma szansę zadziałać ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Ja zrobiłem tą metodą VCP i działa, tzn. nie działa S/S na stałe. Komunikat o statusie "Duże zapotrzebowanie na energię".Zamieszczone przez lookerThx. Poszukam przy najbliższej okazji :szeroki_usmiech
[ Dodano: Czw 20 Lis, 14 19:33 ]
Tą procedurę miałeś na myśli ?
Permanently Disable Start-Stop
Available with VCP (Vag Can Pro) as an OCF (One Click Function)
Tested by antera on 2014.5MY cars and works with VCDS as below
· Go to Module 19 (Can Gateway)
· Adaption
· Go to Kanaal: Start_stop_voltage_limit
· change to 12.1V ( standaard is 7.6V)
Początkowo były problemy bo nowe Gateway'e nie były obsługiwane, ale już jest ok.Mogę pomóc z VAG-owaniem, VCP i mechaniką. Warszawa i okolice. Własny warsztat na Białołęce - MonsterGaraż
Samochody:
Astra F cabrio Bertone 1,6
O3 2,0TDI CKFC
Była:
O2FL 1,4TSI CAXA
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Ja jednak zrezygnowałem z grzebania w SS - odruch wylaczania juz mam, wiec nie jest to meczace.. Szczegolnie gdy wylacze, a potem robie te pareset km w trasie... Czasem, jezdzac z rodzicielami po miescie nawet uzywam SS, bo i tak wtedy tocze sie z zasady spokojnie i delikatnie obchodze z gazem, wiec czemu by nie obnizyc dodatkowo spalania tym wynalazkiem
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Mi by się marzyło takie coś - S&S jest domyślnie wyłączony, włącza się go przyciskiem (czyli tak jak można zrobić montując to dodatkowe pół pudełka zapałek) lub też zostaje w takim ustawieniu, jakie było przy wyłączaniu auta, ale dodatkowo:
- włączenie trybu eco powoduje jego włączenie - czyli tak jak jest teraz, w sumie to logiczne,
- włączenie trybu sport powoduje jego wyłączenie.
Ale to zostanie w sferze marzeń. Póki co jeżdżę z włączonym bo mi się nawet podoba, oprócz sytuacji gdy daję w palnik lub przełączam na sport (i daję w palnik) - wyrabiam sobie nawyk wyłączania wtedy."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
 - 
 

 
 
Komentarz