Wyłączenie systemu START - STOP

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mufel
    Ambiente
    • 2014
    • 194

    #26
    Zamieszczone przez Rok z Bagien
    Zamieszczone przez Octafan
    raz poirytowania właścicieli, którzy są zmuszeni do korzystania
    lub każdorazowego wyłączania czegoś, czego nie chcą.
    Ja się jakoś zmuszony nie czuję.
    I używam z chęcią. Mało tego, cieszę się, że mam SS.
    Bardzo dobrze że są osoby zadowolone z SS, ale myslę że lepiej gdyby każdy mógł dobrowolnie wybrać opcję dla siebie.

    Komentarz

    • Przem78
      Rider
      • 2013
      • 561

      #27
      Zamieszczone przez Enriquez
      Ktoś chce przetestować u siebie?
      No tak jak rozmawialiśmy dzwonię jutro ok 15 (30.06.2014) coby dogadać termin :szeroki_usmiech
      Pozdr. Przemek

      Komentarz

      • JacekRS
        Rider
        • 2014
        • 394
        • Superb III (3V3)
        • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

        #28
        Zamieszczone przez Enriquez
        Nie wyłączają tego, ponieważ średnia emisja wszystkich wyprodukowanych samochodów ma być poniżej jakiegoś tam progu i płacą wtedy niższe podatki - nie chce mi się tu szukać dyrektyw i norm.

        Zamieszczone przez JacekRS
        Chętnie, ale mam trochu daleko do Cibie
        Spróbuj się skontaktować z kolegą Kropeck z Jaworzna.
        Dzięki za cynk już do niego piszę
        "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

        Komentarz


        • #29
          Tak ostatnio się zastanawiałem jak by w prosty sposób wyłączyć ten system i przyszedł mi do głowy taki pomysł. Po naciśnięciu przełącznika przewody są zwierane lub rozwierane w zależności od budowy przełącznika. Więc jak by z niego wypiąć wtyczkę zostawić tak lub za pomocą innego kabelka zmostkować przewody symulowali byśmy stale wcisnięty przycisk dzięki czemu system zawsze wyłączył by się po włączeniu systemu.
          Dobrze kombinuję ? Jeśli tak to może mi ktoś powiedzieć jak wyjąć ten przycisk aby dostać się do kostki?

          Komentarz

          • Enriquez
            RS
            • 2009
            • 7685
            • Superb III (3V3)

            #30
            najpierw zrób doświadczenie - na wyłączonym zapłonie naciśnij i trzymaj przycisk
            uruchom silnik i obserwuj co się stanie - jeżeli jest tak jak piszesz, to możesz zewrzeć te przewody - musisz jednak najpierw wyjąć całą obudowę lewarka z przyciskami - one są zgrupowane w dwóch rzędach jako całe elementy
            Pozdrawiam
            Marcin

            Komentarz

            • mariusz123a
              Ambiente
              • 2011
              • 103
              • Octavia III (5E3)
              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

              #31
              Wątpię, żeby to tak działało, ten przycisk raczej działa na zasadzie impulsu. Ja już dawno mam wyłączony SS, zrobiłem to za pomocą kodowania, system jest aktywny, ale wyświetla komunikat o dużym zapotrzebowaniu na prąd i dlatego mi nie gasi silnika.

              Komentarz

              • metrotest
                Rider
                • 2006
                • 506
                • Volkswagen
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                #32
                No to trzeba zrobić grupową dezaktywację u speca /tak jak wątek o grupowym chipowaniu/.

                Na brak chętnych nie powinno się narzekać.

                Komentarz

                • spacewalker
                  Elegance
                  • 2012
                  • 940

                  #33
                  No to gdzie to grupowe wydokowanie, bo jak hurtem to mogę zrobić
                  Enrique , drukuj bilety, kolejka się ustawi .....

                  Komentarz

                  • Enriquez
                    RS
                    • 2009
                    • 7685
                    • Superb III (3V3)

                    #34
                    wyłączyłem dziś w O3 - nie działa i błędów żadnych nie powoduje
                    Pozdrawiam
                    Marcin

                    Komentarz

                    • Przem78
                      Rider
                      • 2013
                      • 561

                      #35
                      Zamieszczone przez Enriquez
                      wyłączyłem dziś w O3 - nie działa i błędów żadnych nie powoduje
                      Potwierdzam przez 2 tyg i prawie 2.5 kkm brak błędów (dzisiaj sprawdzane w serwisie ) a w Bolero występuje tylko informacja o dużym zapotrzebowaniu na energię - system wyłączony czy jakoś tak :szeroki_usmiech
                      Pozdr. Przemek

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #36
                        A mnie zastanawia czy na tle faktu ze podobno zmiana czegos vcdsem w aucie zmienia checksum sterownika i rozni sie on od tego w bazie pewnego dnia panowie nie zaczna walic focha i ubijac gwarancje na elektryke auta.

                        Wiesc niesie ze jakis user RSa juz sie jej pozbyl ale nie wiem co dokladnie bylo grane.
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • Przem78
                          Rider
                          • 2013
                          • 561

                          #37
                          Zamieszczone przez Maicroft
                          Wiesc niesie ze jakis user RSa juz sie jej pozbyl ale nie wiem co dokladnie bylo grane.
                          Z tego co gdzieś czytałem to user od RS'a kilka dni po odbiorze auta zrobił czipsa i auto nie wstało a z racji ochrony komponentów i innych cudów nawet wymiana kompa nie pomogła ale czy sprawa się zakończyła i ew jak się zakończyła nic nie wiem.
                          Pozdr. Przemek

                          Komentarz

                          • Basik_
                            Rider
                            • 2013
                            • 667

                            #38
                            Zamieszczone przez Przem78
                            Zamieszczone przez Maicroft
                            Wiesc niesie ze jakis user RSa juz sie jej pozbyl ale nie wiem co dokladnie bylo grane.
                            Z tego co gdzieś czytałem to user od RS'a kilka dni po odbiorze auta zrobił czipsa i auto nie wstało a z racji ochrony komponentów i innych cudów nawet wymiana kompa nie pomogła ale czy sprawa się zakończyła i ew jak się zakończyła nic nie wiem.
                            Ten user to scania1980, a o problemach ze sterownikiem pisał w wątku [spoty klubowe] CZĘSTOCHOWA i okolice. Nie wiem jak się sprawa zakończyła.
                            Moja biała jak welon dziewicy O3 vRS

                            Komentarz

                            • looker
                              RS
                              • 2008
                              • 1886
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                              #39
                              Jakie są więc najnowsze wieści dot. wyłączania tego ustrojstwa by VCDS ?
                              OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                              SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                              Komentarz

                              • sobol1500
                                Ambiente
                                • 2013
                                • 129

                                #40
                                Zapytaj kolegi @pio900 u mnie wylaczyl i jest gitara

                                Komentarz

                                • Enriquez
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 7685
                                  • Superb III (3V3)

                                  #41
                                  Jest też opcja zrobienia sobie układu na dwóch małych scalaczkach, która pozwala na automatyczne wyłączenie start stopa w chwili uruchomienia samochodu, jednakże można w przypływie ekologii włączyć go z powrotem przyciskiem. Układ po prostu generuje impuls i zwiera na chwilę styki przycisku po odpaleniu samochodu. Całość do zamontowania na małej płytce w niewidocznym dla nikogo miejscu.

                                  Tu schemat:



                                  Wzięty stąd:



                                  Oczywiście permanentne wyłączenie tego dziadostwa VCDSem to 5 sekund roboty, więc nie ma w zasadzie co opisywać.
                                  Pozdrawiam
                                  Marcin

                                  Komentarz

                                  • looker
                                    RS
                                    • 2008
                                    • 1886
                                    • Octavia II (1Z3)
                                    • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                    #42
                                    Właśnie pytałem o VCDS. Jeśli to takie proste to nie bardzo widzę sens klejenia jakichkolwiek płytek...
                                    BTW - gdzie pogrzebać z VCDS żeby nie tracić czasu na szukanie ? Będę próbował zrobić to w aucie kolegi. U siebie nie mam więc nie ma gdzie potrenować.
                                    OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                    SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                    Komentarz

                                    • Enriquez
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 7685
                                      • Superb III (3V3)

                                      #43
                                      w gatewayu
                                      Pozdrawiam
                                      Marcin

                                      Komentarz

                                      • looker
                                        RS
                                        • 2008
                                        • 1886
                                        • Octavia II (1Z3)
                                        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                        #44
                                        Thx. Poszukam przy najbliższej okazji :szeroki_usmiech

                                        [ Dodano: Czw 20 Lis, 14 19:33 ]
                                        Tą procedurę miałeś na myśli ?

                                        Permanently Disable Start-Stop

                                        Available with VCP (Vag Can Pro) as an OCF (One Click Function)

                                        Tested by antera on 2014.5MY cars and works with VCDS as below

                                        · Go to Module 19 (Can Gateway)
                                        · Adaption
                                        · Go to Kanaal: Start_stop_voltage_limit
                                        · change to 12.1V ( standaard is 7.6V)
                                        OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                        SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                        Komentarz

                                        • Enriquez
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 7685
                                          • Superb III (3V3)

                                          #45
                                          nie, ja to robiłem temperaturami - w dwóch miejscach trzeba zmienić z -50 na 50
                                          chyba, że piszesz o Superbie, to tam to się robi inaczej
                                          Pozdrawiam
                                          Marcin

                                          Komentarz

                                          • looker
                                            RS
                                            • 2008
                                            • 1886
                                            • Octavia II (1Z3)
                                            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                            #46
                                            A czy "mój" sposób też ma szansę zadziałać ?
                                            OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                            SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                            Komentarz

                                            • Enriquez
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 7685
                                              • Superb III (3V3)

                                              #47
                                              nic nie stoi na przeszkodzie, abyś sprawdził
                                              Pozdrawiam
                                              Marcin

                                              Komentarz

                                              • pio900
                                                Ambiente
                                                • 2011
                                                • 106
                                                • Octavia III combi (5E5)
                                                • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                                                • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                                #48
                                                Zamieszczone przez looker
                                                Thx. Poszukam przy najbliższej okazji :szeroki_usmiech

                                                [ Dodano: Czw 20 Lis, 14 19:33 ]
                                                Tą procedurę miałeś na myśli ?

                                                Permanently Disable Start-Stop

                                                Available with VCP (Vag Can Pro) as an OCF (One Click Function)

                                                Tested by antera on 2014.5MY cars and works with VCDS as below

                                                · Go to Module 19 (Can Gateway)
                                                · Adaption
                                                · Go to Kanaal: Start_stop_voltage_limit
                                                · change to 12.1V ( standaard is 7.6V)
                                                Ja zrobiłem tą metodą VCP i działa, tzn. nie działa S/S na stałe. Komunikat o statusie "Duże zapotrzebowanie na energię".
                                                Początkowo były problemy bo nowe Gateway'e nie były obsługiwane, ale już jest ok.
                                                Mogę pomóc z VAG-owaniem, VCP i mechaniką. Warszawa i okolice. Własny warsztat na Białołęce - MonsterGaraż
                                                Samochody:
                                                Astra F cabrio Bertone 1,6
                                                O3 2,0TDI CKFC
                                                Była:
                                                O2FL 1,4TSI CAXA

                                                Komentarz

                                                • krzyzakp
                                                  L&K
                                                  • 2013
                                                  • 1016
                                                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                                  #49
                                                  Ja jednak zrezygnowałem z grzebania w SS - odruch wylaczania juz mam, wiec nie jest to meczace.. Szczegolnie gdy wylacze, a potem robie te pareset km w trasie... Czasem, jezdzac z rodzicielami po miescie nawet uzywam SS, bo i tak wtedy tocze sie z zasady spokojnie i delikatnie obchodze z gazem, wiec czemu by nie obnizyc dodatkowo spalania tym wynalazkiem

                                                  Moja O3 RS

                                                  Komentarz

                                                  • maro rs
                                                    Elegance
                                                    • 2014
                                                    • 948

                                                    #50
                                                    Mi by się marzyło takie coś - S&S jest domyślnie wyłączony, włącza się go przyciskiem (czyli tak jak można zrobić montując to dodatkowe pół pudełka zapałek) lub też zostaje w takim ustawieniu, jakie było przy wyłączaniu auta, ale dodatkowo:
                                                    - włączenie trybu eco powoduje jego włączenie - czyli tak jak jest teraz, w sumie to logiczne,
                                                    - włączenie trybu sport powoduje jego wyłączenie.

                                                    Ale to zostanie w sferze marzeń. Póki co jeżdżę z włączonym bo mi się nawet podoba, oprócz sytuacji gdy daję w palnik lub przełączam na sport (i daję w palnik) - wyrabiam sobie nawyk wyłączania wtedy.
                                                    "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...